Hur kan du nå både trogna och nya kunder i Stockholm? Inspireras av vår kund Melanders, som driver fisk- och skaldjurshandel, matbutiker och restauranger över hela Stockholm. De kombinerar sin digitala annonsering med annonsering i Mitt i:s lokaltidningar för att bygga starkare kundrelationer.

För oss på Melanders är det viktigt att nå ut till både våra trogna gäster och nya kunder – där de befinner sig. Genom att annonsera i Mitt i kan vi göra just det. Tidningen har en stark lokal närvaro och gör det möjligt för oss att kommunicera direkt med människor i de områden där våra butiker och restauranger finns. Det är ett utmärkt komplement till vår digitala annonsering, och hjälper oss att skapa en bredare och mer balanserad synlighet, säger Linnéa Scharp, marknadsansvarig på Stockholm Restauranger och Wärdshus Holding AB, som driver Melanders.

Med kunskap om målgrupper och områden i Stockholm har vi hjälpt Melanders att optimera sina kampanjer där det gör störst skillnad lokalt.

Vi vill lyfta det professionella och trevliga bemötandet vi fått från Mitt i-teamet. Att samarbeta med människor som är engagerade och förstår vårt varumärke gör stor skillnad, fortsätter Linnéa Scharp.

Vill du också nå din målgrupp i Stockholm? Hör av dig här så hjälper vi dig!

 

Foto: Melanders pressbilder